کدام اسپل با کدام نیرو بهتر است ؟؟
کدام اسپل با کدام نیرو بهتر است ؟؟


کدام اسپل با کدام نیرو بهتر است ؟؟

تو این مقاله میخواهیم بهتون بگم کدام اسپل با کدام نیرو متناسب است؟؟؟

اسپل ها نقش بسیار مهمی در حمله های ما دارند بخصوص در سطوح بالاتر که بدون اسپل عملا نمیشه کاری کردم حتی اگر تمام نیروها مکس باشند.

اسپل به ۵ نوع مختلف تقسیم میشود:

 lightning-spell اسپل آبی (Lightning) : این اسپل فقط آسیب فزیکی به ساختمان یا نیروهای داخل کلن کستل حریف میزند و میزان تخریب آن به سطح آن بستگی دارد.

heal-spellاسپل زرد (Healing) : اسپل زرد نقش هیلر را بازی میکند ولی به طور موقت اما تاثیرگذار تر.در منطقه ای که این اسپل را میزنید نیروهایتان جان تازه ای میگیرند!

rage-spellاسپل بنفش (Rage) : این اسپل سرعت و قدرت نیروهایتان را چند برابر میکند و بسیار کاربردیست.با این اسپل میتوانید مپ حریف را سریع تر تخریب کنید.

jump-spellاسپل سبز (Jumping) : اسپل سبز که کمتر مورد استفاده قرار میگیرد ولی بسیار مهم است.با این اسپل میتوانید بدون تخربب دیوار ها از روی آنها بپرید.

freeze-spellاسپل برفی (Freeze) : آخرین و جالبترین اسپل،اسپل سفید است که با آن میتوانید ساختمان های دفاعی دشمن را برای مدت کوتاهی به یخ تبدیل کنید!

خب فکر میکنم به اندازه کافی با اسپل ها آشنا شده اید !!

دقت کنید من حتما نمیگم چیارو ببرید یا نبرید !! ولی میگم حداقل این موارد لازمه حالا بقیشو هرچی که دوست داشتید ببرید.

barbar-iconحمله با بربر:در این حمله از اسپل آبی استفاده کنید بخصوص سطح پایین تر که ممکنه فقط همین اسپل یا اسپل زرد داشته باشند ولی برای از بین بردن مورتار یا نیروهای داخل کلن کستل بسیار کارآمد است.

 

archer-iconحمله با آرچر:دوباره مانند حمله با بربر از اسپل آبی استفاده کنید !

 

balloon_fullبالن:بالن ابتدا سراغ دفاعی دشمن میره ولی جونش کمه و سرعتش پاین پس تا نمرده باید ازش استفاده کرد! پیشنهاد من به شما اسپل بنفش میباشد.

 

dragon-iconدراگون:دراگون برخلاف بالن سراغ دفاعی نمیره و هرچی نزدیکش باشه میزنه اما زورش و جونش زیاده پس اینجا اسپل بنفش بیشتر به دردمون میخوره تا دراگون هدفشو زودتر بزنه و نمیره!

 

giant-iconجاینت:جیانت اول دفاعی میزنه ولی جونش خیلی زیاد نیست و سرعتش کمه پس اینجا حتما اسپل زرد و اسپل بنفش بدردتون میخوره.

golem-level-1-2گولم:دیگه گولم و همه میشناسن که هم جا زیاد میگیره هم خیلی کنده هم خیلی زورش کمه ولی به اندازه یه گله جیانت جون داره(بگذریم که وقتی میمیره تولید مثل میکنه)و خودشو به دفاعی میرسونه!!

گولم بیشتر برای مپ های اینفرنو دار ساخته شده که حواس اون رو پرت کنه ولی اگر از اسپل سبز و اسپل سفید استفاده کنید خیلی میتواند کمکتون کنه!!با سبز از دیوار ها بپرید و با سفید برای مدت کوتاهی دفاعی دشمن را از کار بندازید.

 

Hogrider1هوگ:هوگ که دیگه همه چی تمومه فقط یکم لاجونه.خیلی میگن که یک دونه اسپل آبی ببرید برای نیروهای کلن کستل حریف و بقیه اسپل هارو زرد ببرید ولی من پیشنهاد میکنم همرو زرد ببرید خیلی بهتره !!!

 

pekkaپکا:اینم که سالارتون اسپل هم نبردین مهم نیست مپو میخوره واستون ولی یکم خنگه واسه این که دور مپ نچرخه اسپل سبز ببرید که از دیوار بپره و به وسط برسه و دفاعی های مپ رو بزنه.

 

 

Lava_Hound_infoلاوا:من به شخصه خیلی حال نمیکنم با این نیرو ولی تجربه ثابت کرده اسپل آبی بدرد میخوره ولی اسپل سفید هم خیلی به کمکتون میاد!!

 

دوستان امیدوارم این مطلب به شما در حمله هایتان بخصوص در وار کمک کند.

نیروهای دیگر هم وجود دارند اما به عنوان مثال نمیشه ۲۰۰ تا گوبلین ببریم حمله تازه اسپل هم بزنیم !! سایر نیروها مکمل نیروهای اصلی هستند و درواقع پشتیبان آنها میباشند تا به کار سرعت دهند.

در پایین عکسی برای شما قرار میدهم که کنار هر نیرو اسپل متناسب با آن قرار دارد میتوانید این عکس را همراه خود داشته باشید و در حمله هایتان از آن کمک بگیرید.

در صورتی که احساس میکنید ایده شما در مورد اسپل ها مناسب تر است میتوانید آن را در قسمت نظرات درج نماید.

 

با آرزوی موفقیت


[ دو شنبه 24 فروردين 1394 ] [ 15:39 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 437 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
sssss (1394/11/19 )